۱۳۹۲ دی ۲۰, جمعه

حال و روز امروز ما آخوند جلاد , جنایتکار , فاشیست




حال و روز امروز ما آخوند جلاد , جنایتکار , فاشیست , اهریمن , زبان ما را برید و آزادی بیان را از ما گرفت . کشته می شویم , خودکشی می شویم ولی آیا ذهن و فکر ما را هم زنجیر کرده اند ! نه هموطن ! نه مادرم ! نه خواهرم هیچکسی نمی تواند فکر ما را به اسارت دربیاورد جز خود ما . مادرم با تو هستم ! تویی که من را به دست جلاد سپردی با این بهانه که توبه کنم تا رهایی یابم . مادرم من آزادی می خواهم برای تو ! سربلندی می خواهم برای تو ! و تو آیه های شیطان برای من زمزمه کردی و به خیال خودت من را به جلادان سپردی تا رستگار شوم . به من گفتی این تقدیر من است که باید به دست الله در این دنیا عذاب شوم ! مادرم این تقدیر را با دل و جان پذیرا هستم چراکه شرافت را حتی به بهشت تو هم نخواهم فروخت . من از این اسارت رها خواهم شد اما تو اسیر تفکرت هستی تفکری که حتی به فرزند خود رحم نمی کند . مرگ با شرافت هزاران بار بهتر از زندگی با ذلت است . باختن به این نوع زندگی بهتر از ساختن با آن است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر