۱۳۹۲ خرداد ۲۴, جمعه

حمله لباس شخصی ها و گارد ویژه به مردم در کرمانشاه




NNS ROJ: در پی تجمع گروهی از هواداران حسن روحانی در کرمانشاه، نیروهای لباس شخصی و یگان ویژه نیروی انتظامی با باتون و شوکر برقی آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

بر اساس گزارش رسیده به پایگاه خبری و تحلیلی روز (NNS ROJ) در ساعات اولیه امشب ۲۳ خرداد، گروهای از نیروهای لباس شخصی و یگان ویژه کرمانشاه با استفاده از گاز فلفل، باتون و شوکرهای برقی به تجمع مردم در محله "نوبهار" هجوم برده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
این گزارش می افزاید که درگیری ها زمانی شدت پیدا کرده است که گروهی در حمایت از حسن روحانی در حال سر دادن شعاربوده اند که به یکباره سمت و سوی شعارها تغییر یافته و شروع به سر دادن شعارهایی چون "اگه تقلب بشه، ایران قیامت میشه"، "روحانی خاتمی دیگر است" و "زندانی سیاسی آزاد باید گردد" کرده اند.
ادامه سر دادن این شعارها از سوی مردم و متشنج شدن اوضاع، نیروهای امنیتی به سوی مردم یورش برده و آنان را با شوکر و باتون های برقی و گاز فلفل مورد ضرب و شتم قرار داده اند.
همچنین گروهی از نیروهای یگان ویژه با موتور به سوی مردم هجوم برده و سعی در متفرق نمودن مردم را داشته اند.این گزارش می افزاید که وضعیت شهر همچنان متشنج است.در پی درگیری های امشب چند شهروند نیز از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و چند خودرو نیز توقیف شده اند.
درگیری میان مردم و نیروهای امنیتی در حالی است که کمتر از ۱۰ ساعت تا آغاز رای گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مانده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر