۱۳۹۲ اسفند ۲, جمعه

عقب نشینی مسئولان و پایان پیروزمندانه اعتصاب غذای زندانیان سیاسی




در پی وادار شدن مسئولان به بازگرداندن معلم زندانی رسول بداقی و فعال کارگری شاهرخ زمانی از سلول انفرادی به بند عمومی و رسیدن اعتصاب غذا کنندگان به خواسته های خود ، اعتصاب غذا در زندان گوهردشت کرج پایان یافت.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، روز پنجشنبه اول اسفند ماه حوالی ساعت ۱۵:۰۰ معلم زندانی رسول بداقی و فعال کارگری شاهرخ زمانی پس از ۷ روز اعتصاب غذا به سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج بازگردانده شدند و مسئولان این زندان وادار به تسلیم شدن در برابر خواسته های به حق آنها شدند ، آنها هنگام ورود به بند عمومی مورد استقبال گرم و گسترده زندانیان سیاسی قرار گرفتند.
بنابه این گزارش تعداد زیادی از زندانیان سیاسی که در پی انتقال ۲ تن از همبندیانش به سلول انفرادی دست به اعتصاب غذا زده بودند به اعتصاب غذای خود پایان دادند که اسامی آنها به قرار زیر می باشد ؛ ناصح یوسفی ، خالد حردانی ، سعید ماسوری، محمد علی منصوری، صالح کهندل ، محمد بنازاده امیر خیزی،حمیدرضا برهانی ،علیرضا فرهانی و ایرج حاتمی .
گفتنی است که طی هفته های اخیر بدستور مردانی مسئول زندان گوهردشت فشارها و اذیت و آزارها علیه زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج شدت یافته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر