۱۳۹۲ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

تظاهرات اعتراضي امروز شيران بختياري در لالي و درود


امروز بار ديگر شيران بختياري در لالي و درود به خيابانها آمده و در زير باران خواسته هاي خود را فرياد زدند .
در اين تظاهرات بين مردم و نيروهاي سركوبگر انتظامي درگيري شد و تعدادي دستگير شدند .
فرماندار سركوبگر لالي بعد از تظاهرات امروز ،وحشت زده وارد شده و در سايت محلي لالي نيوز مردم و جوانان را مورد تهديد قرار داد .
وي در سايت حكومتي به نام لالي نيوز گفت :
با پایان یافتن عذرخواهی صدا و سیما ، تجمع مجدد افراد ، سوءاستفاده از موضوع تلقی می شود و ما اجازه این کار را نمی دهیم!
وي همچنين با نعل وارونه زدن براي پوشاندن ترس و وحشتي كه از تظاهرات شيران بختياري در سراپاي نظام از روز شنبه و يكشنبه ايجاد شده اضافه كرد :
ابتدا چون تقریبا یک اعتراض جمعی بود از سرتا سر مناطق بختیاری نشین ما هم زیاد سخت نگرفتیم!!! چرا که راهپیمایی و تجمع غیر مجاز و غیر قانونی است !!!
با هماهنگی مسئولین امنیتی استانی گفتند که زیاد سخت نگیرید و بگذارید مردم حرفشان را بزنند و مردم هم حرفشان را زدند که آن حرف ها هم به گوش مسئولان کشوری صدا و سیما و آقای ضرغامی هم رسید و ایشان هم عذر خواهی کردند و کارگردان این فیلم هم از مردم بختیاری عذرخواهی کرد !!! ولی با پایان یافتن این عذر خواهی عوامل این فیلم و صدا وسیما اگر کسی بخواهد تجمع کند و از این ماجرا سوء استفاده کند ما قبول نمی کنیم به عنوان سوءاستفاده از موضوع تلقی می شود و اجازه این کار را نمی دهیم
خاطرنشان ميشود كه كمترين خواسته شيران بختياري استعفاي ضرغامي بود درحاليكه سران رژيم به يك عذرخواهي اكتفا كردند و در يك حركت رذيلانه و انتقام جويانه اقدام به حمله به خانه هاي مردم و دستگيري جوانان كرده اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر