۱۳۹۲ اسفند ۱۲, دوشنبه

شیوه های رذیلانه رژیم آخوندی درزندانها




بر اساس گفته زندانيان در زندان ديزل آباد كرمانشاه اكثر روزهاي هفته در وعده هاي غذايي فقط يك عدد سيب زميني با يك عدد نان لواش ميباشد و اكثر زندانيان در حالت گرسنگي هستند. فروشگاههاي زندان نيز اجناس موجود و مواد غذايي را چندين برابر قيمت هاي موجود در بيرون به زندانيان ميفروشند بطوري كه اكثر زندانيان قدرت خريد مواد غذايي و اجناس مورد نياز خودشان را ندارند. همچنین دولت اعتدال با مجازات افزايش مجازات اعدام زندانيان را به رعب و وحشت انداخته است. زندانيان محكوم به اعدام در زندان ديزل آباد كرمانشاه در ساعت قطع تلفنهاي زندان كه معمولا از ساعت دو به بعد ميباشد، در اضطراب بسر ميبرند و آنان همگي به گوش هستند كه اسامي چه كساني در اين ساعت از طريق بلندگو خوانده ميشود و ميگويند در انتظار مرگ هستند.
بنا به گزارش کانون حمایت از جان باختگان وبازداشتی ها به دليل اذيت و آزار زندانيان سياسي توسط اطلاعات حكومتي و دست اندركاران قضاييه و سازمان زندانها هم اكنون تعداد زيادي از زندانيان سياسي محبوس در اوين كه نيازمند جراحي و يا پيگيري مشكلات بيماري خود در بيمارستانهاي خارج از زندان هستند، از اعزام آنان به بيمارستان خود داري مي كنند. رشيدي رئيس زندان اوين و معاون وي مؤمني در اقداماتي بر عليه زندانيان مانع هرگونه پيگيري شرايط بيماران در بيمارستانهاي خارج از زندان هستند و بهانه هاي مختلف از اين موضوع سر باز ميزنند و به بيماران وعده دروغين داده مي شود.
به گزارش کردپا زندانی سیاسی کریم"ریبین"رحمانی درباره‌ی زندان دیزل آباد گفته بود: در طول دو سالی که من در این زندان بودم حـداقل ۶۰ زندانی اعدام شدند، زندانيان سياسی این زندان در جهت اعمال فشار بر آن‌ها و بر طبق برنامه از پيش تعيين شده در داخل بند‌های مختلف زندان پراکنده می‌شوند تا نتوانند به صورت گروهی روابط صميمی با هم داشته باشند و بر زندانيان عادی این زندان تاثير بگذارند.
زندانيان سياسی همواره از سوی حفاظت اطﻼعات زندان تحت فشار هستند و به صورت مداوم از سوی این نهاد مورد تهدید قرار می‌گيرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر