۱۳۹۲ مهر ۹, سه‌شنبه

صحنه ای درام و قابل تأمل! صحنه هایی که برای مردم ما دیدنش عادی شده است.


چند جرعه آب آخرین درخواست یک قربانی جوان قبل از مرگ!!
آیا میتوان مدعی شد که حاکمیت فاشیسم اسلامی حزب الله در 34 سال پیش و تصرف تمامی مناطق ایران و مالکیت بر همه منابع ثروت آن شباهتی با حمله 1400 سال پیش اعراب به ایران دارد؟ آیا حمله امپریالیستی اسلام سیاسی به ایران با فریب مردم اکثریت معتقد مسلمان زیر پوشش عدالت اسلامی در سال 57 آغاز از خود بیگانگی و دور شدن ایرانیها از هویتهای ملی و اصیلشان نبوده است؟ اگر بلی پس مقصران این تسلیم شرم آور و لکه سیاه تاریخی چه جریانات و عناصری هستند؟
حزب توده و فداییان اکثریت بیشک از تثبیت کنندگان این سیستم ارتجاعی و تشویق کنندگان اصلی مردم و توهمشان نسبت به این رژیم ضد انسانی تحت شعار ضد امپریالیسم دانستن خمینی بوده اند .
کمونیستها این پیگیرترین نیروهای مدافع منافع خلقها با همکاری جریانات نامبرده و دادستانی ضدانقلابی با مسوولیت لاجوردی قصاب اوین و اطلاعات تازه تاسیس یافته سپاه پاسداران تروریست در اوایل دهه شصت با دستگیری و اعدام هزاران تن از آنان از همه سازمانهای چپ نابود شدند و یا بقیه اعضای آنان زندانی و یا به خارج از کشور متواری شدند و عده ای هم راه خفت و تسلیم به رژیم جنایتکاران را برگزیدند.حریانات خائن نامبرده نقص اصلی و سازمانده را با کمک دانشجویان انجمنهای دانشجویی تحکیم وحدت و طیف به اصطلاح اصلاح طلب در تراژدی دوباره بیعت با فاشیسم اینبار با رای به حسن روحانی عنصر جنایتکار و قدیمی تشکیلات تروریستی بین المللی حزب الله تراژدی فراهم آوردند و بقای عمر رژیم را بازهم ضمانت کردند . هم اکنون یک طرح خائنانه دیگر با همکاری لابیهای شناخته شده که بقول خود رژیمیها هیئت نیویورکی بعنوان شاخه سیاسی خارج کشوری فاشیسم حزب الله بر محور تعامل با دنیا و رابطه با آمریکا در شرف وقوع است بطور مسلم در این معامله مردم و اپوزیسیونهای ایرانی متحمل صدمه های بیشتری خواهند شد پرواضح است نابودی تشکیلات مجاهدین هم در این پلاتفرم گنجانده شده است اما زمانی راه نجات و جذب حمایتهای مردمی از مجاهدین شکل میگیرد که قاطعانه از طرح اسلام سیاسی خود عقب نشینی کرده و با قوانین شرعی برای همیشه در عملکرد و راه و رسم و سیاست خود خداحافظی کند. نکته مهم دیگر حنبش رهاییبخش مسلحانه خلق کردستان است که طبیعتا بخش بزرگی از لرستان بزرگ را نیز بخود امیدوار کرده است و آن کم تآثیر ترین خسارت به این نیروها به دلیل استقلال و مشی مسلحانه و رادیکال و منحصر بقردش است بیگمان هرچه جمهوری عرض اندامش برای خلقهای ساکن ایران اختناق بیشتری را بهمراه داشته باشد این امیدواری هست که مانند گذشته انقلابیون به کردستان آمده و جذب نیروهای اپوزیسیون مسلحانه کردی شده و در مناطق استراژیک به جنگ مسلحانه با فاشیسم حزب الله روی آورند اینبار نیز چنانکه از ظاهر امر پیداست جوانان بسیاز زیادی برای آموش نظامی به منطقه استراتژیک کوهستانهای قندیل رفته و به پژاک که در برنامه اش دمکراتیزه کردن ایران و تحقق مطالبات خلق کردستان را در چهاچوب مرزهای رسمی برسمیت شناخته پیوسته اند و من فکر میکنم که در شرایط کنونی مبارزه صحیح را باید از کانال مبارزه با امپریالیسم و ارتجاع اسلام سیاسی در منطقه همسو با کردها پیگیرترین و فعالترین نیروی این شعار دنبال کرد با ایمان به پیروزی خلقها. شورش لرستانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر