۱۳۹۲ مهر ۹, سه‌شنبه

۱۴ سال از فرزندم بی خبرم؛ صدای مرا بشنوید




این صدای مادر سعید زینالی است، دانشجویی که ١۴ سال است که خبری از او نیست …

اکرم نقابی مادر سعید زینالی: روز تولدش دوست داشتم یک خبر به من بدهند! هر خبری می‌خواد باشه …. به همشون حسادت می‌کنم، کاش سعید من قبر داشت، میرفتم تو قبرش می نشستم و می‌گفتم خوب اینجوری قسمتش بوده … بعد از ۱۴ سال به من می‌گویند، نمی‌شه این آزاد شده، رفته اونور؟!!!

سعید زینالی، ۲۳ تیر ماه ۱۳۷۸در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی در مقابل چشم‌های مادرش بازداشت شد و از آن تاریخ تاکنون، جز یک تماس تلفنی کوتاه، هیچ خبری از این فارغ التحصیل کامپیو‌تر دانشگاه تهران در دست نیست.

خانواده آقای زینالی از ۱۴ سال پیش تاکنون برای گرفتن خبری از فرزندشان به همه مراکز امنیتی و قضایی مراجعه کرده اند اما هیچ پاسخ درستی به آنها داده نشده است.

اکرم نقابی، مادر سعید زینالی آبان سال گذشته در مصاحبه با روز آنلاین ، "بازی دادن حکومت" را اینطور تشریح کرد: “هیچ جواب قطعی نمیدهند یک ماه پیش از دادستانی به من زنگ زدند گفتند که سعید زینالی آزاد شده. نمیدانید چقدر خوشحال شدم چه حالی پیدا کردم. اما بعد انکار کردند. گفتند ما پرونده را دیدیم اشتباه شده. بعد گفتند نگران نباشید و ما پی گیر هستیم و خبرتان میکنیم.”

من یک مادرم، ۱۴ سال گذشت ۱۴ سال تمام مرا بازی داده اند انگار که بچه گیر آورده اند. هر روز می گویند بیا اینجا بنشین فردا فلان می کنیم پس فردا بهمان میکنیم و…همین طور سر می دوانند.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر