۱۳۹۲ دی ۲, دوشنبه

سپاه شبکه تلویزیونی راه‌اندازی می‌کند



گزارش‌ها از شروع به کار یک شبکه تلویزیونی جدید متعلق به سپاه پاسداران در بهمن ماه سال ۹۲ حکایت دارد.
خبرگزاری فارس و سایت محافظه‌کار «مشرق‌نیوز» گزارش کرده‌اند که این شبکه در راستای ترویج «گفتمان انقلاب اسلامی» از ۲۲ بهمن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
خبرگزاری فارس از محمدامین توکلی‌زاده به عنوان مدیر این شبکه جدید نام برده و نوشته نام‌هایی نظیر «عصر» و «کوثر» برای آن در نظر گرفته شده است.
سایت «مشرق‌نیوز» هم نوشته نام احتمالی این شبکه «سروش» یا «امید» خواهد بود که با روزی ۴ ساعت کار خود را کلید زده و از فروردین ماه آینده زمان پخش آن به شش ساعت خواهد رسید.
سایت «آینده آنلاین» هم بی‌‌آنکه نامی از سپاه پاسداران ببرد٬ گزارش کرده که این شبکه متعلق به این نهاد نظامی است.
این سایت نوشته «برخی مسئولان فرهنگی این نهاد که منتقد برنامه‌های صدا و سیما هستند و آن‌ها را به حد کافی انقلابی نمی‌دانند» از مدت‌ها پیش تلاش‌ها برای راه اندازی این شبکه را آغاز کرده بودند.
آن‌طور که «آینده‌آنلاین» نوشته است پس از مقاومت صدا و سیما با راه‌اندازی این شبکه٬ سپاه پیشنهاد می‌کند شبکه مذکور به اسم سازمان صداوسیما راه اندازی شود، اما تولید محتوا و مدیریت آن بر عهده سپاه باشد.
به نوشته این سایت «با توجه به افتتاح این شبکه در شرایطی که صداوسیما با بحران مالی کم سابقه‌ای دست به گریبان است احتمالا بودجه این شبکه جدید» را سپاه تامین خواهد کرد.
سپاه پاسداران تنها نهاد نظامی در ایران است که در حال حاضر ده‌ها سایت٬ خبرگزاری و نشریه در اختیار دارد.
راه‌اندازی شبکه تلویزیونی نخستین تجربه این نهاد نظامی در تولید محتوای تلویزیونی پس از پایان جنگ هشت ساله ایران و عراق محسوب می‌شود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر