۱۳۹۲ دی ۷, شنبه

خامنه ای و رژیم اسلامی مسئول این جنایات می باشند

در زندان پس از بازدید به ماخبر دادند بهرام اعدام شد و در مسیر راه موقع برگشتن "تصادف" شد  و زنم ضربه مغزی و فلج شد و بینائی خود را هم از دست داد و دخترم به کما رفت  و نمیتواند حرف بزند
بهرام پسرم را اعدام کردند و حالا هم میخواهند شهرام را اعدام کنند
دادخواهی پدر شهرام احمدی به سازمان عفوبین الملل

پدر یکی از فعالان مذهبی کُرد که فرزندش به اعدام محکوم شده نامه‌ای خطاب به سازمان عفوبین‌الملل منتشر کرد.

عبدالله احمدی در این نامه‌ی دادخواهی از رئیس سازمان عفوبین‌الملل می‌خواهد که رئیس جمهور جدید ایران را برای آزادی شهرام احمدی ترغیب کند.

متن نامه که در اختیار آژانس خبررسانی کُردپا قرار گرفته است عیناً در پی می‌آید:

رئیس دلسوز سازمان عفو بین‌الملل دردنامه‌ی من را بشنوید.

قریب به ٥ سال است از درد دوری فرزندانم شهرام احمدی که در تاریخ ٦/٢/٨٨ و بهرام احمدی که در تاریخ ٢٥/٦/٨٨، بهرام در هنگام دستگیری زیر ١٨ سال بود، عذاب می‌کشم. در اوایل دستگیرشان به مدت ١٠ ماه به آنها ملاقات ندادند بعد از ١٠ ماه که به ملاقات فرزندانم رفتم نشانه‌ی شکنجه و آزار و اذیت از صورتشان دیده می‌شد.

شهرام مدت ٣٣ ماه در سلول‌های انفرادی اطلاعات سنندج و زنجان به سر برد و بهرام ٢٠ ماه در سلول انفرادی بود. بعد از ٢٠ ماه بهرام را دادگایی کردند اجازه ندادند که برایش وکیل بگیرم تا از آنها دفاع کند خودشان وکیل تسخیری گرفتند تا راحت‌تر بتوانند به آنها حکم اعدام بدهند.


دردی ماه ٨٩ حکم اعدام بهرام و ٩ نفر دیگر از دوستانش را که هیچ گناهی نداشتند در حالیکه به زور شکنجه از آنها اعتراف دروغین گرفته بودند صادر کردند در دی‌ماه بهمراه ٥ نفردیگر از دوستانش اعدام کردند حتی جنازه‌اش را به ما تحویل ندادند با خودشان در قبرستان کرج دفن کردند ما هم برای اینکه مادرش ناراحت نشود به او خبر ندادیم.

طی چند مدت در تاریخ ١٢/٤/٩٢ مادر بهرام همراه با دختر و پسرم و عروسم به ملاقاتی رفتند غافل از اینکه بهرام را اعدام کرده‌اند. وقتی به سالن ملاقات زندان می‌رسند و شهرام تنها می‌آید ولی بهرام نیامده به مامور می‌گویند چرا بهرام را نیاوردی؟ مامور می‌گوید که شش ماه پیش اعدام شده است و هم آنجا مادر شهرام و بهرام سکته می‌کند و به بیمارستان انتقال داده می‌شود

بعد از مدتی که تقریبا به هوش می‌آید به سمت شهرستان حرکت می‌کنند و در راه با یک دستگاه تریلی تصادف می‌کنند و مادر و خواهر شهرام به کما می‌روند و ضربه‌ی مغزی می‌شوند بقیه نیز زخمی شده و هم اکنون که مدت زیادی از تصادف گذشته هنوز سلامتی کاملشان را بدست نیاورده‌اند.

در حال حاضر تمام خانواده‌مان از هم پاشیده شده، همسرم حافظه‌اش را از دست داده و فلج شده و چشمش بینایی خود را از دست داده، دخترم حافظه‌اش را از دست داده، عروس و پسرم زخمی شده‌اند و همسر و دخترم نمی‌توانند حرف بزنند. فرزندم بهرام را اعدام کرده‌اند و جنازه‌اش را تحویل‌مان ندادند و هم اکنون فرزند دیگرمان در زندان رجایی‌شهر کرج است و به اعدام محکوم شده است.

از شما خواستارم که در نامه‌ای از مسئولین رژیم ایران خصوصاً رئیس جمهور جدید که قول آزادی زندانیان سیاسی را داده است بخواهید که حکم اعدام پسرم شهرام احمدی را لغو و هرچه زودتر آزادش کنند.

باتشکر
پدر داغدار شهرام احمدی
عبدالله احمدی





در زندان پس از بازدید به ماخبر دادند بهرام اعدام شد و در مسیر راه موقع برگشتن "تصادف" شد و زنم ضربه مغزی و فلج شد و بینائی خود را هم از دست داد و دخترم به کما رفت و نمیتواند حرف بزند بهرام پسرم را اعدام کردند و حالا هم میخواهند شهرام را اعدام کنند دادخواهی پدر شهرام احمدی به سازمان عفوبین الملل پدر یکی از فعالان مذهبی کُرد که فرزندش به اعدام محکوم شده نامه‌ای خطاب به سازمان عفوبین‌الملل منتشر کرد. عبدالله احمدی در این نامه‌ی دادخواهی از رئیس سازمان عفوبین‌الملل می‌خواهد که رئیس جمهور جدید ایران را برای آزادی شهرام احمدی ترغیب کند. متن نامه که در اختیار آژانس خبررسانی کُردپا قرار گرفته است عیناً در پی می‌آید: رئیس دلسوز سازمان عفو بین‌الملل دردنامه‌ی من را بشنوید. قریب به ٥ سال است از درد دوری فرزندانم شهرام احمدی که در تاریخ ٦/٢/٨٨ و بهرام احمدی که در تاریخ ٢٥/٦/٨٨، بهرام در هنگام دستگیری زیر ١٨ سال بود، عذاب می‌کشم. در اوایل دستگیرشان به مدت ١٠ ماه به آنها ملاقات ندادند بعد از ١٠ ماه که به ملاقات فرزندانم رفتم نشانه‌ی شکنجه و آزار و اذیت از صورتشان دیده می‌شد. شهرام مدت ٣٣ ماه در سلول‌های انفرادی اطلاعات سنندج و زنجان به سر برد و بهرام ٢٠ ماه در سلول انفرادی بود. بعد از ٢٠ ماه بهرام را دادگایی کردند اجازه ندادند که برایش وکیل بگیرم تا از آنها دفاع کند خودشان وکیل تسخیری گرفتند تا راحت‌تر بتوانند به آنها حکم اعدام بدهند. دردی ماه ٨٩ حکم اعدام بهرام و ٩ نفر دیگر از دوستانش را که هیچ گناهی نداشتند در حالیکه به زور شکنجه از آنها اعتراف دروغین گرفته بودند صادر کردند در دی‌ماه بهمراه ٥ نفردیگر از دوستانش اعدام کردند حتی جنازه‌اش را به ما تحویل ندادند با خودشان در قبرستان کرج دفن کردند ما هم برای اینکه مادرش ناراحت نشود به او خبر ندادیم. طی چند مدت در تاریخ ١٢/٤/٩٢ مادر بهرام همراه با دختر و پسرم و عروسم به ملاقاتی رفتند غافل از اینکه بهرام را اعدام کرده‌اند. وقتی به سالن ملاقات زندان می‌رسند و شهرام تنها می‌آید ولی بهرام نیامده به مامور می‌گویند چرا بهرام را نیاوردی؟ مامور می‌گوید که شش ماه پیش اعدام شده است و هم آنجا مادر شهرام و بهرام سکته می‌کند و به بیمارستان انتقال داده می‌شود بعد از مدتی که تقریبا به هوش می‌آید به سمت شهرستان حرکت می‌کنند و در راه با یک دستگاه تریلی تصادف می‌کنند و مادر و خواهر شهرام به کما می‌روند و ضربه‌ی مغزی می‌شوند بقیه نیز زخمی شده و هم اکنون که مدت زیادی از تصادف گذشته هنوز سلامتی کاملشان را بدست نیاورده‌اند. در حال حاضر تمام خانواده‌مان از هم پاشیده شده، همسرم حافظه‌اش را از دست داده و فلج شده و چشمش بینایی خود را از دست داده، دخترم حافظه‌اش را از دست داده، عروس و پسرم زخمی شده‌اند و همسر و دخترم نمی‌توانند حرف بزنند. فرزندم بهرام را اعدام کرده‌اند و جنازه‌اش را تحویل‌مان ندادند و هم اکنون فرزند دیگرمان در زندان رجایی‌شهر کرج است و به اعدام محکوم شده است. از شما خواستارم که در نامه‌ای از مسئولین رژیم ایران خصوصاً رئیس جمهور جدید که قول آزادی زندانیان سیاسی را داده است بخواهید که حکم اعدام پسرم شهرام احمدی را لغو و هرچه زودتر آزادش کنند. باتشکر پدر داغدار شهرام احمدی عبدالله احمدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر