۱۳۹۲ دی ۶, جمعه

بابک زنجانی: «رئيس» رضا ضراب نيستم و حجم معاملاتم با او آن قدر اندك بوده كه قابل ملاحظه نيست!




به نوشته خبرگزاري DHA بابک زنجاني گفته «با هيچ كدام از كساني كه نامشان در پرونده آمده آشنايي ندارد و رضا ضراب را تنها چند بار ديده است.»

پيش از اين روزنامه «حبرترك» در گزارش آورده بود ‌زنجانی قرار بوده با استفاده از یک پاسپورت جعلی از طریق بیروت وارد آنتالیا شود، اما او سفر خود را بعد از عملیات پلیس در ترکیه لغو می كند. زنجاني در اين‌باره توضيح داد كه در ۶ ماه گذشته در تهران بوده، با توجه به اينكه آدم شناخته‌ شده‌‌اي مثل او نمي‌توانسته از طريق غيرقانوني سفري داشته باشد. به نوشته اين خبرگزاري ترك، زنجاني مدعي شده كه به هيچ عنوان «رئيس» رضا ضراب نيست و حجم معاملاتش با او آن قدر اندك بوده كه قابل ملاحظه نيست.

زنجاني اضافه مي‌كند: من قرباني مسائل سياسي برعليه كشورم هستم. اما با وجودي كه تا به حال از نزديك با رجب طيب اردوغان هيچ تماسي نداشتم، ولي از ميزان علاقه‌ام به وي ذره‌اي كاسته نمي شود.
درحالي كه حجم انتقال مالي رضا ضراب ۸۴ ميليارد يورو اعلام شده معلوم نيست چطور زنجاني او را تاجر كوچك خوانده و توضيح داد كه «با داشتن ۶۵ شركت و دارايي نزديك به ۷-۸ ميليارد يورو نيازي به كارهاي غيرقانوني و تجارت‌هاي كوچك نداشته است.»
فعالین در تبعید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر