۱۳۹۳ آبان ۱۴, چهارشنبه

احمد خاتمی: نگفتم امر به معروف خون می‌خواهد




"امام‌جمعه" موقت تهران می‌گوید که سخنان سه سال قبل او مبنی بر این‌که "امر به معروف خون می‌خواهد" ناقص منتشر شده و منظور او «خون پاک شهدای امر به معروف» بوده است.
احمد خاتمی در گفتگویی با خبرگزاری "تسنیم"، وابسته به سپاه پاسداران، با اشاره به اسیدپاشی‌های سریالی اخیر در اصفهان گفت: «در این ماجرا تمام رسانه‌های ضدانقلاب خارجی و برخی داخلی‌ها که ارزش اسم بردن را هم ندارند به صراحت آمرین به معروف و بچه‌های حزب‌‌‌الهی‌ها را متهم می‌کنند؛ برخی از این‌ها تعبیر ائمه جمعه را به کار می‌برند، آیت‌الله علم‌الهدی و بنده سیبل فحاشی‌ها و اهانت‌های بی‌تقوایانه اینها قرار گرفته‌ایم.»
آقای خاتمی سپس سخنان سه سال قبل خود را این‌گونه توضیح داد: «سه سال پیش در اجتماع بزرگ شهدای هفتم تیر گفتم من احساس می‌کنم همان‌طوری که جارو کردن منافقین با خون پاک شهید مظلوم بهشتی و ۷۲ تن از یارانش شد، جارو کردن بدحجابی هم "خون‌‌های پاک"ی همانند خون شهیدبهشتی‌ها می‌خواهد. یک سایت خائنی با کمال بی‌تقوایی نوشت "خاتمی گفته مبارزه با بدحجابی خون می‌خواهد!" همان زمان تکذیب کردم و گفتم شکایت می‌کنم، وساطتت کردند شکایت نکردم. من گفتم خون پاک می‌خواهد یعنی خون شهدای امر به معروف. من همه رسانه‌هایی که آن خبر را نقل کردند خائن می‌دانم چون یک خبر دروغ و بی‌مایه را روی سایت قرار دادند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر